Uitgelicht | Een nieuwe naam, een nieuwe huisstijl

Na maar liefst eenentwintig jaar met de naam LINE UP tekstprodukties te hebben gepronkt, hebben we vorig jaar besloten dat een nieuwe naam beter past bij de huidige activiteiten van LINE UP.

Nog steeds zijn we een brede dienstverlener aan uitgeverijen, maar minder een pure tekstproducent dan vroeger. Natuurlijk produceren we nog steeds goede vertalingen, maar in toenemende mate zijn we een verwerker van content geworden. Niet alleen van teksten bedoeld voor boeken maar van gevarieerde content voor diverse media. Boeken, tijdschriften en veel digitale producten.

Vandaar de nieuwe naam LINE UP boek en media bv. Een bijkomend voordeel is dat we meteen afscheid hebben kunnen nemen van de inmiddels oude spellingwijze van produkties. Een tekstproductiebureau met een fout in de naam kwam soms wat gek over.

Bij de nieuwe naam hoort natuurlijk een nieuw uiterlijk, en met het live gaan van de nieuwe site is de verandering voltooid. Een mooi moment om nog een keer terug te kijken op de oude logo's die we in de afgelopen jaren hebben gevoerd.

We zijn ooit begonnen met een prachtig eenvoudig zwart-witlogo en uiteindelijk, na enige tijd het logo met de rode balk gebruikt te hebben, uitgekomen bij het geel-blauwe typografische logo.

Met het nieuwe logo zoals dat door Communicatiebureau Open uit Groningen is ontwikkeld, kunnen we weer jaren vooruit. Hopelijk met even veel plezier als met de voorgaande logo's.